Питання та відповіді

Загальні питання

Цікавить додаткова інформація?

Чи можна обміняти або повернути товар?

Всі товари власного виробництва AGT Plus – фасади, двері, стінові панелі не підлягають обміну чи поверненню. Але якщо у Вас виникли питання щодо якості товару, Ви можете звернутися у Відділ Якості. Також, Ви можете обміняти чи повернути товари VAM-виробів лише у випадку виявлення браку.

Які умови повернення обміну або повернення товару?

Якщо товар не використовувався;

Якщо збережено товарний вигляд та споживчі властивості (для товарів належної якості);

Якщо Ви маєте розрахунковий документ з датою продажу.

Як оформити повернення товару?

Щоб оформити рекламацію на повернення VAM-виробу, потрібно звернутися у відділ якості та заповнити форму у розділі Вимоги до якості. Інші категорії товару підлягають обміну чи поверненню протягом 14 днів з моменту отримання. Зверніть увагу, що обмін та повернення товару здійснюється за рахунок Клієнта.

Чи можна замовляти тільки послуги для власних матеріалів, не з асортименту компанії?

Ні, адже на нашому сайті доволі широкий асортимент необхідних та найтрендовіших матеріалів, за допомогою яких Ви зможете втілювати в життя унікальні та сучасні дизайнерські рішення.

Проблема з замовленням?

Потрібно перейти у розділ «Якість і обслуговування» (в особистому кабінеті або в боковому меню) і скористатися формою звернення. У цій формі опишіть проблему і якщо у Вас є побажання щодо вирішення – також зазначте їх. Потім, потрібно ввести номер замовлення/накладної чи іншого документу. Ви також можете додати фото або завантажити інші файли, якщо необхідно.

Як оформити замовлення юр. особі або ФОП?

Внеcти відомості про юр. особу чи ФОП в особистому кабінеті у розділі «Організації» перед початком замовлення

Внести відомості про юр. особу чи ФОП під час оформлення замовлення. Вам потрібно обрати «Тип користувача» та обрати свій варіант: юридична особа або ФОП і заповнити відповідні пункти